BeautyOnBudget by Gabriella

Kat Von D "Lock It" alapozója - budget vagy túl drága?

Megéri megrendelni külföldről!

2016. június 02. - Szépvölgyi Gabi

Mostanság felfedeztem a GoSend nevű céget,akik postafiókokat és amerikai címet adnak havi 10 dolcsiért. És hogy ez miért jó? Mert rommá vásárolhatom magam olyan termékekkel,amiket itthon nem kap meg az emberlánya,vagy csak nagyon sokszorosáért. Az oldalról lesz egy önálló bejegyzés,most nézzük a főszereplőt, Kat Von D "Lock It" alapozóját.

wp_20160602_012_masolat.jpg

 

 

Ez a zseniális termék egy kis papírdobozkában érkezik. Nekem személy szerint nagyon tetszik a csomagolása, odavagyok a betűtípusért. 
Az alapozó egy dupla falú plexiből készült nyomós üvegben (???) található.
Elvileg egy csepp sem marad benne,mert a kis korong az alján szépen feltol mindent,így tényleg az egészet el tudjuk használni.
(Ugye ismeritek a pumpás alapozóknál azt az érzést,hogy "deháááát a felééét ki kell dobnom..." ? )

 



wp_20160602_031.jpg

 


Egy hete használom,de kijelenthetem,hogy ez szerelem. Ugyanis... ebben a +25 fokos időjárásban én már undorodom az alapozótól,mert nem bírom elviselni. Kicsit féltem tőle,hogy a jó fedés maszkos hatással fog járni,aztán megijesztettek még jobban,hogy nyáron nem fogom szeretni.
Most úgy néz ki a helyzet,hogy nem maszkos a hatása, nem zavar a melegben,később kezd el csillogni az arcom,ráadásul nem is az egész és rettenetesen kevés elég belőle. 
Én a legvilágosabb, 42-es árnyalatot rendeltem meg ,ami konkrétan még nekem is fehér. Így össze kell kevernem a L' oReal Infallible "Vanilla" árnyalatú alapozójával. Bűn egy mindenmentes,vegán terméket L' oReal alapozóval keverni,de sajnos az eggyel sötétebbel valószínűleg már pórul jártam volna,a Infallible alapozót meg amúgy sem akartam kidobni. (Túl drága volt,ahhoz,hogy ne használjam el.) 
Arányaiban tekintve egy félnyomásnyi Lock It és negyed nyomásnyi Infallible elég az egész arcomra. 

 


wp_20160602_019.jpg

 


Szóval az egész arcomra. A Soap&Glory,a Himalaya és a Manna kámforos szappan nagyon szépen rendbe tették a bőröm,igazából már csak tág pórusaim és mitesszereim maradtak,de azért vannak még foltok az arcom,amiket egy sima Rimmel alapozó csak 2 rétegben tüntet el,az meg annyira nem jó így nyáron. Ami nagyon tetszik,hogy nem áll össze a ráncokba,vagy csak 7-8 óra után. Ez engem nem zavar annyira,könnyen lehet orvosolni a problémát,és 7-8 órányi homlokráncolás után nem is csodálom,hogy összeáll a két szemöldököm között. Merthogy állandóan csúnyán nézek...
Az elmúlt egy hétben mindennap használtam,volt amikor több,mint 12 órát volt rajtam,és meg sem kopott. Annyira jól működik,hogy amit ráteszek púdert,bronzosítót és highlightert az sem kopik,mászik sehova. Esküszöm,még az extra tartós Freedom Brow Pomade is tartósabb tőle. Külön öröm,hogy nem kell ecsettel beletuszkolni a pórusokba,szépen elfedi őket a beautyblenderrel is.

 


wp_20160602_039.jpg

 


Én a Sephora-tól rendeltem, az original beautyblenderrel együtt volt 47 dollár. Plusz 13 dollár a szállítási költség GoSend-en keresztül. Azaz, kb 280 forinttal számolva 16800 forintért van egy Kat Von D alapozónk meg egy beautyblenderünk,amiről később lesz teszt.
Nekem ez a pénz teljesen megérte egy olyan alapozóért,amiből elég kevés,jól fed, nem akarom 1 óra után lekaparni az arcomról és tartós. 
Mert, drogériában ilyet még nem találtam és inkább kiadok ennyi pénzt egy alapozóra,amit használok is,mint sok drogériásra, amik nem jók,ugyanúgy drágák és nem használom őket.
Lényegében nekem ez még budget,mivel hosszútávon spórolok rajta, és igen, nagyon megéri megrendelni külföldről!



Remélem kedvet kaptok Ti is hozzá, érdemes spórolni rá egy kicsit.
Ha esetleg használjátok/használtátok írták meg,hogy Nektek hogy vált be!


Legközelebb is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr788772204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása