BeautyOnBudget by Gabriella

Aktuális parfüm kedvencek : Katy Perry Mad Potion és Killer Queen

2016. április 14. - Szépvölgyi Gabi

 

Sziasztok Drágák!

 

 

Megérkezett a tavasz én pedig megőrültem valami elviselhetetlenül édes illatú parfümért. A Playboy-okat,amiket eddig használtam, "kimaxoltam". Katy Perry Killer Queen-t másfél éve használom körülbelül,de azt hiszem most lett igazi a szerelem.

A Mad Potion új szerzemény, aktuális kedvencemmé vált.

 

Killer Queen

 

1_374.jpg

Fontos leszögeznem,hogy én a 75 ml-es,hígított verzióját használom mindkettőnek és még így is isteniek.

Egy 12 órás munka nap végén,amikor este fél nyolckor hazaesem még érzem az illatukat.

Én alapvetően a nagyon édes,cukorka illatú parfümöket szeretem. A Killer Queen édes,de inkább valamilyen gyümölcsös joghurtra emlékeztet az illata.  Nekem nagyon tetszik a csomagolása is,összességében tetkintve inkább mondanám vagánynak az egész "létét",mint túl csajosnak.

 

Jellemzői:

llatcsalád: virágos-gyümölcsös-gourmand

Fejjegyek: szilva, bergamot, erdei gyümölcs

Szívjegyek: jázmin, frangipani, kakastaréj

Alapjegyek: praliné, pacsuli, szintetikus pézsma

Ára:

Körülbelül 2000-2500 forint között mozog.

 

Mad Potion

madpotion_copia.png

Na ez az igazi édes, rózsaszín cukorka illat,ami most kellett nekem. Ebből is a 75 ml-es kiszerelést választottam, 3 fújás nap végéig kitart még így is. Igazi vattacukor illata van. Nem kifejezetten kedvelem ezeket a "rózsaszínmázosatomcsajoscuccokat", sőt... de ez nagyon betalált nálam. Ezer százalékig biztos vagyok benne,hogyha elfogy újraveszem. Annak,aki szereti az elviselhetetlenül édes illatokat biztosan nagyon fog tetszeni ez a csoda is.

Jellemzői:

Illatcsalád: orientális-vanília

Fejjegy: orhidea, bazsarózsa, zöld alma

Szívjegy: pézsma, jázmin, bourbon vanília

Alapjegy: vanília, ámbra, pézsma

Ára:

Azt hiszem 3490 forint volt most a DM-ben,kicsit soknak találtam,de hát az illata miatt megérte.

 

Jellemzők forrása: http://kremmania.hu/

Jellemzők értelmezéseben segítségetekre lehet az Oriflame Illat-kisokosa

http://hu.oriflame.com/beautyedit/health-beauty/the-whats-what-of-fragrance

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr618615134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása