BeautyOnBudget by Gabriella

StarGazer teszt : tattoo pen,loose powder,alapozó

2016. április 11. - Szépvölgyi Gabi

 

Sziasztok, újra.

 

Rettentő régen nem írtam,gyötör is a lelkiismeret furdalás miatta.

Ezt a bejegyzést sem tervezem túl hosszúra,ugyanis összesen 3 termékről szeretnék Nektek írni.

 

Körülbelül 3 hete bevásároltam egy-két StarGazer terméket magamnak.

A márkáról annyit érdemes tudni,hogy 1978-ban alapították az Egyesült Királyságban,az első boltjuk is ekkor nyílt a Kings Road-on,Londonban,ami akkor a punk divat központja volt. Azt hiszem ez önmagában elárul sok mindent a márkáról. Nagyon színes a választékuk,élénk és sötét színeket is talál náluk az emberlánya,hajfesték,színező,glitterspray,extravagáns műszempillák,sőt még szemtetoválásuk is van.

Az alábbi linken meg tudjátok nézni a termékeiket : https://www.stargazer-products.com/products.html

 

Én ebből a rengeteg mindenből egészen egyszerű dolgokat választottam: egy loose powder-t,egy alapozót és három tattoo pen-t.

Az utóbbival kezdeném a sort.

Hivatalos nevén "Semi Permanent Tattoo Pen", ha funkcióját tekintve nézzük akkor valójában az eredeti ötlet alapján arra találták ki,hogy fantázia sminkekhez,maszkokhoz tetoválásokat rajzoljanak vele. (Szerintem.)

DE,tökéletesen működik például szemhéj tusként. 13 szín van belőle,én a kettest, az ötöst és a tízest használom,nagyon jól pigmentáltak,könnyű velük tusvonalat húzni és tartósnak is mondhatóak. Érdemes azonban fixálni vagy hasonló színű szemhéjpúderrel,vagy sminkfixálóval. Nekem körülbelül 4 óra után sikerült "felpislognom" a kéket.

10001493_1550583898572273_7970679760464310066_n.jpg

 

 

A sorban a következő a fehér loose powder. Nagyon jól lehet vele dolgozni,és nem a termék hibája,hogy alkalmatlan vagyok az úgy nevezett "baking makeup" elkészítésére. Próbálkoztam vele sokat,mióta megvettem a púdert,de nem nekem találták ki. Viszont fantasztikusan fixál,és szerintem később kezd el csillogni a bőröm,ha ezzel fixálom az egész arcom. Ami nálam még nagy piros pont,hogy nem ül bele a ráncokba. 10/10 részemről.

 

_35.JPG

 

Az utolsó áldozat az alapozójuk. Alapvetően nem figyeltem a rendelésnél és sikerült egy száraz/normál bőrre valót rendelnem. Ez baj,gondoltam,amikor megjött a csomag,mert nekem zsíros/kombinált bőröm van. Viszont működik,talán még később is kezd el csillogni az arcom. Kicsit nehéz vele dolgozni,nagyon sűrű (legalábbis nekem),de amikor más alapozóval összekevertem tökéletes lett. Lehet,hogy önmagában másnak jobban működik,nekem annyira úgy nem jött át a dolog,de ettől függetlenül megéri azt a 2000 forintot.

 

1506_3802_nagy.jpg

 

 

Ha minden jól megy, a héten megérkezik a PinkPanda-s bevásárlásom,arról mindenképpen olvashattok majd.

Az blogot követhetitek a Facebook-on is. 

https://www.facebook.com/beautyonbudgetblog/?fref=ts

 

Köszönöm,hogy Velem voltatok,remélem hasznos volt számotokra ez a kis szösszenet. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr508588602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása