BeautyOnBudget by Gabriella

Import - megéri-e megrendelni külföldről?

Soap&Glory termékek problémás bőrre

2016. május 13. - Szépvölgyi Gabi

Üdv Drágák!

 

A mai bejegyzésben a még márciusban érkezett,és azóta jól kipróbált Soap&Glory termékekről osztok meg Veletek egy-két érdekességet, tartsatok velem! :)

page_2.jpg

 

Márciusban gondoltam egyet, és elkezdtem Soap&Glory termékek után kutakodni. Nagyon sok jó véleményt olvastam róluk, rengeteg videóban beszélnek pozitív tapasztalatokról,úgy gondoltam egy próbát megér. A smink termékeik annyira nem izgatták a fantáziám, az arcápolás szekció jobban lelkesített.

Utána is néztem,hogy honnan tudnám magamévá tenni ezeket a csodákat. A boots.com  jó megoldásnak tűnt, így végül onnan érkeztek a termékek. Az oldalról annyit érdemes tudni,annak aki nem ismeri,hogy ez egy online drogéria. A világ minden tájára szállítanak, és rengeteg termékből lehet válogatni,ami például itthon nem kapható. Magyarországra 10 font a szállítás,bármit és bármennyit rendelsz. Megrendeltem,amit szerettem volna és négy nap alatt meg is érkezett DPD-vel.

 

A választásom három olyan termékre esett,amik megoldást kínálnak a mitesszer-problémára,zsíros bőrre és pattanásokra. Nekem mindegyikből jutott bőven,így nagy reményeket fűztem a dologhoz. A termékekről olyan sorrendben fogok írni,ahogy használom őket.

 

Fab Pore™ 2-in-1 Facial Pore Purifying Mask & Peel

Ő az első a sorban mindig. Miután alaposan letisztítottam az arcom jöhet is fel. A tégelyből ecsettel szoktam kiszedni,amit után kimosok. Miután kis kupacokban az arcomra tettem elkenem,belemasszírozom a bőrömbe és 15-20 percig fent hagyom. Aztán alaposan lemosom. Én úgy vettem észre,hogy tényleg jól kitisztítja a tág,eltömődött pórusokat.

Heti egyszeri használatra ajánlják,ha nincs különösebb gond, kétszer pedig azoknak,akik aknéval,pattanásokkal küzdenek. Kombinált/zsíros bőrre fejlesztették ki,de minden bőrtípusra használható. Tisztít és radíroz is a kis szemcséknek köszönhetően. A mitesszerekből pedig nekem például kevesebb van mióta használom,és ami van,az is könnyen kijön. Egy héten kb háromszor használom.

page4_1.jpg 

No Clogs Allowed™ Super Self-Heating Deep Pore Detox Mask

A második menet. Használat előtt felrázandó. Zsíros,rossz érzés először. Kinyomom a kezembe,felkenem az arcomra. A kis darabkák,amik benne van szétolvadnak,miközben szétkenem. Ilyenkor még mindig legszívesebben abbahagynám a textúrája miatt. Aztán megmelegszik. Mikor szétmaszatoltam,bemasszíroztam,felmelegedett jöhet a vizes kéz. Igen, bevizezem a kezem,még egyszer átmasszírozom és akkor újra felmelegszik és KÉK lesz. Igen,kék. 5 percet ír az útmutató,én kb. 3 percig szoktam még a nedves kezemmel masszírozni,aztán lemosom. Ha fent hagynám,nagyon szárítaná a bőröm. 

Heti egyszeri használatra írják,én ezt tartom is,különben hámlik tőle az egész arcom és kiszárad,mint a sivatag. Egyébként jól működik és vicces,ahogy bekékül. Szeretem. 

page3_2.jpg

Scrub Your Nose In It™ Special Pore Refining Formula AHA Facial Scrub

Utolsó kör. Mivel AHA hámlasztó ezzel kicsit mellélőttem,de szeretem,hatásos a hegekre. Szóval ugye az AHA hámlasztók vízben oldódnak,a bőrfelszínén fejtik ki a hatásukat. A hegeket jól kezeli,nagyon sok heg és folt tűnt el az arcomról,amióta használom. Nagyon jó illata van.

Az egész arcomon használom,a szemkörnyéket kikerülve kenem fel,bemasszírozom és 5 percig hagyom fent. 2 percet javasolnak,viszont az egy kicsit kevés nekem. Kicsit csíp,de csak első használatnál. 5 perc után lemosom és hidratálom a bőröm.  Egy héten ezt is kb háromszor használom.

page2_2.jpg

 

Nézzük az árakat: 

Fab Pore™ 2-in-1 Facial Pore Purifying Mask & Peel : 10 font 

No Clogs Allowed™ Super Self-Heating Deep Pore Detox Mask : 11.50 font

Scrub Your Nose In It™ Special Pore Refining Formula AHA Facial Scrub : 9 font

Végeredményben 40.50 fontba került szállítással együtt,ami 14.500 forint volt március elején,most több lenne,mert fel ment a font ára. 

Összességében tekintve,ha leosztom egy hónapra,hogy mennyi trugyival próbálkoztam itthonról,ami nem működött, akkor ezekkel jobban jártam. Mióta megvannak a DM-ben például csak a Himalaya termékekből vettem újra egyet-kettőt, más ilyen problémamegoldó krémeket/hámlasztókat/pakolásokat nem vettem. 

Jó,nem olcsó,de kb 3 hónapig elég (nyilván attól is függ,hogy mennyit használunk belőle,és hányszor).

Nem oldja meg száz százalékosan a problémát,de kezeli,és az én bőrömnek nagyon jót tett. Nekem megérte,és következő hónapban biztosan újra rendelem őket, lehet még mást is kipróbálok a Soap&Glory termékekből.

Egyébként pedig a hármas fogat használata után egy sima arcradírral,amit amúgy is használ az ember lánya rettenetes dolgok jönnek ki. Szörnyek távoznak az arcbőrömből. Az elmúlt 2 hónapban kb 40 százalékkal kevesebb mitesszerem jelent meg,mint az előtt,és amiket eddig még a kozmetikus sem tudott kiszedni,azok maguktól távoztak. 

Részemről 10/10 mindegyik,és IGEN,megéri megrendeli!

 

Ha valakinek megtetszik valamelyik és kipróbálja őket,akkor ossza meg velem az észrevételeit!

 

Remélem hasznos volt Számotokra,írjátok meg nekem az észrevételeiteket!

 

Köszönöm,hogy velem tartottak ma is,legyen csodás napotok! :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr928713706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása