BeautyOnBudget by Gabriella

10 kedvenc 4000 forint alatt

2016. március 19. - Szépvölgyi Gabi

Sziasztok!

 

A mai bejegyzésben tíz nagy kedvencemet szeretném Nektek bemutatni. Ezek közül egyik sem került többe 4000 forintnál,pedig 3 palettát is hoztam Nektek. 

 

1. Neutrogena ajakápoló sarki szederrel,1000 HUF

Amikor ezt így először megláttam,azt hittem,hogy újabb eos kategóriájú ajakápolót akarnak rám sózni 2500 forintért (igen,én nem szeretem,nekem nem vált be az agyon hype-olt eos). Aztán megláttam,hogy 1000 forint a Tesco-ban,és hazahoztam. Másnapra a szétrepedezett,sebes szám olyan volt,mint egy újszülött kiskutya tappancsa: puha és rózsaszín. Imádom. Ha elfogyna és már nem gyártanák,valószínűleg kétségbeesetten rohangálnék itthon.

neutrogena-nourishing-lipcare-with-nordic-berry-300-300.png

2. Rimmel Lasting Finish Primer, 1800 HUF

Nem tudok róla ódákat zengni. Teszi a dolgát. Az összes primer közül ez volt a legjobb. Szorosan mögötte állnak a Catrice primerek,de ő a nyertes nálam.

rimmel-lasting-finish-primer-300-300.png

3. Makeup Revolution Vivid Baked Bronzer(Rock On World), 1890 HUF

Éééééés igeeeeeeeeeeeen, a Makeup Revolution számomra az a csodálatos márka,akik képesek minőséget gyártani,jó áron. Így nem meglepő,hogy nagyjából 12 palettával rendelkezem tőlük,és további apróságokkal,mint ez a bronzosító is. Iszonyatosan pigmentált,csak hozzáérinti az emberlánya az ecsetet és máááár sok is lesz,ami az ecsetre került. Leírhatatlanul szép színe van ,szerintem kötelező kipróbálni. Nálam 10/10.

739194639.jpg

4. Rimmel Lasting Finish 25 HOUR alapozó,2000 HUF

Erről sem tudok novellát írni. Teszi a dolgát. Alapvetően nekem nincs tökéletes alapozó,az összessel van valami kifogásom,amit eddig próbáltam. Ezzel csak egy,hogy nagyon sűrű. Ettől függetlenül benne van a top tízben.

rimmel-lasting-finish-nude-alapozo-spf25-300-300.png

5. Maybelline One by One szempillaspirál, 2000 HUF

 Sikerült kivívnia a tiszteletem,még az én apró,sűrű szempilláim is úgy néznek ki tőle,mintha legalább 2 milliméter hosszúak lennének. (Igen,milliméter)

Nem csomósodik,két,de akár három rétegben is jól néz ki,tökéletesen megéri az árát.

 

maybelline-one-by-one-volum-express-satin-black-szempillaspiral-300-300.png

6. Freedom Makeup London Eyebrow Pomade,2190 HUF

A tökéletes szemöldök "zselé"!! Nekem 3 szín van belőle itthon,imádom őket,nagyon tartós,kevés is elég belőlük,gyönyörű színe van mindegyiknek ésésésésés nagy a szerelem. 

450776714.jpg

7. Astor Stay Perfect korrektor,2300 HUF

Highlighternek használom a szemem alá. Jól fed,szép színe van,sokáig elég,és nem mászik el az arcomról. Szeretem.

astor-perfect-stay-24h-korrektor-perfect-skin-primer3s-300-300.png

8. Makeup Revolution Hot Spice pirosító paletta,2790 HUF

Ez is nagy szerelem,isteni színe van mind a NYOLC pirosítónak,amit 2790 forintért szinte utánunk vágnak. Megőrülök érte.

532905582.jpg

9. Makeup Revolution Ultra Contour paletta,3390 HUF

3 világos,3 sötét szín kontúrozáshoz, 2 highlighter. FANTASZTIKUS.

210690160.jpg

 

10. Makeup Revolution AFFIRMATION 32 db-os szemhéjpúder paletta,3890 HUF

Van itt matt,kicsit fényes meg nagyon fényes szemhéjpúder kérem. Csodás színek,pigmentáltak és 32 darab van egy palettában. Kánaán. Legalábbis nekem.

233011734.jpg

 

A Makeup Revolution és Freedom termékeket PinkPanda-ról rendelem,a többit a Neutrogena kivételével a DM-ben vettem. Szuperek ,mindennapi használatra is tökéletesek ,és megérik az árukat. :)

 

Remélem most rohantok vásárolni! Legközelebb is :)

 Ötleteket,kívánságokat a gabi.beautyblog@gmail.com címre küldhetitek el. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr568499174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása