BeautyOnBudget by Gabriella

Tavaszi tulipán sárga smink

2016. március 18. - Szépvölgyi Gabi

Sziasztok! :)

 

Tavasz lévén,az első "hogyan készült" bejegyzésben egy élénk sárga smink elkészítéséről olvashattok majd :)

Amikor először csináltam ezt a sminket pár napja,nagyon megtetszett. Általában sötét,grunge-hoz közelítő sminket hordok a hétköznapokban is,és a tavasz sem a kedvenc évszakom,most mégis nagy szerelem lett ez a sárga.

Kezdhetjük?

 

Hát akkor rajta:

Első lépésként korretorral lealapoztam a szemhéjam,majd áttetsző púderrel fixáltam. A mélyítővonalba egy halvány barna,matt szemhéjpúdert vittem fel,ezt jól elsatíroztam majdnem a szemöldökcsontom aljáig.

Ezután felvittem a mozgószemhéjamra a sárga,szintén matt púdert. Miután elegendő szemhéjpúdert vittem fel,a mélyítővonal és a mozgószemhéj közötti erős kontrasztot egy halvány narancssárga,matt púderrel dolgoztam össze.

7.jpg

 

Én sajnos nem bírtam ki,hogy ne húzzam ki a szemem tussal.Amikor először készítettem ezt a sminket,ragasztottam hozzá műszempillát is,de ennek most nem éreztem szükségét.

 

Termékek,amiket az elkészítéshez használtam:

Szem:

Astor Perfect Stay korrektor (Fair)

Kat von D Shade&Light Eye paletta (Ludwin-replika)

Beauties Factory szemhéjpúder (Yellow Lily)

Makeup Revolution Mermaids Forever paletta (Creature)

Essence Liquid Ink szemhéjtus

Maybelline One By One szempillaspirál

Makeup Revolution fekete szemceruza

Arc:

Rimmel Lasting Finish primer/alapozó (Light Porcelain)

L'Oreal Infallibel (Vanilla)+True Match (1R/1C)

Astor Perfect Stay korrektor (Fair)

Catrice Prime And Fine púder (szem alá)

Astor Anti Shine Mattitude (az arcom többi részére)

Makeup Revolution Ultra Sculpt & Contour Kit Ultra (Fair) 

Makeup Revolution Hot Spice pirosító paletta

I <3 Makeup Goddes Of Love Triple Baked Highlighter

Ezek körülbelül ilyen sorrendben is kerültek az arcomra :)

 

 

Lent találtok képet mind a két változatról,remélem Nektek is tetszik! :)

Ha vannak témák,amikről szívesen olvasnátok megírhatjátok nekem a gabi.beautyblog@gmail.com e-mail címre!

 

Köszönöm,hogy elolvastad! :)

 

 

page3.jpg

page2.jpg

1. Műszempillával .

2.Műszempilla nélkül.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr818493268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása