BeautyOnBudget by Gabriella

Grunge ihlette smink - avagy,imádom a sötét sminket -

2016. április 22. - Szépvölgyi Gabi

Hello Drágák!

 

Ígértem Nektek a Facebook oldalon egy sminket,már jó régen. Ezer bocsánat,megérkezett végre,elkészült,itt van.

Az egészet azzal kezdeném,hogy az én szívemhez ez a fajta smink áll a legközelebb. Rettentő fehér vagyok, így még drasztikusabb a hatás,amikor egy ilyen sminkben megyek dolgozni mondjuk. Mert igen,megyek így dolgozni is.Igen,igen vagy a szem,vagy a száj legyen hangsúlyos,DE nem akkor ha rólam van szó. Egyszerűen imádom és kész.

Első lépésként primerként felvittem a szemhéjamra és a szemem alá is egy kis korrektort. Ezt egy kis sminkszivacs segítségével eldolgoztam,aztán egy nagyon halvány,tört fehér matt szemhéjpúderrel az egészet fixáltam. Ez után a teljes mozgószemhéjamra barna szemceruzát kentem alapként,amit egy nagy korrektor ecsettel dolgoztam el. (Igen,korrektor ecsettel. Sosem használom őket rendeltetésszerűen ...) Erre jött egy sötétbarna púder és mivel előtte a ceruza alapot adott neki egyszer elég is volt elsatírozni,nem kellett kétszer-háromszor újra púdert felvinni és maszatolni. A mélyítővonalba egy világos, cappucino barna szín került,egy egészen pici bordóval keverve. De tényleg csak annyival,ami mondjuk egy sminkelés után marad az ecseten. Aztán maszatolás,maszatolás, és még több maszatolás,összemaszatoljuk a színeket,hogy ne úgy nézzen ki,mintha a  két szín között vonalzóval húztunk volna vonalat. A szempilláim tövébe vékony vonalat húztam fekete ceruzával,hogy még sötétebb legyen az egész,és ezt is szépen elmaszatoltam egy blender ecsettel. Aztán szempillaspirál,két...na jó,három rétegben,hogy ne csak sok,de hosszú is legyen az egész. Alulra barna szemceruza és ugyan az a barna púder került,mint a mozgószemhéjamra. A vízvonalam pedig szintén fekete ceruzával húztam ki.

wp_20160422_18_11_08_pro.jpg

 

A számra egy vélhetően replika "Anastasia Beverly Hills" folyékony rúzs került. (3 dolcsiért Ali-ról nem hiszem,hogy igazi lenne,bár isteni az illata,de ezekről majd később írok) Vamp árnyalatban. Erről több szót nem is ejtenék, a rúzsozás annyira nem nagy erősségem,csak kenem,ameddig jónak látom..

Pirosítót szerintem ehhez a sminkhez felesleges lenne használni,így egy matt barna púderrel kontúroztam,az arccsontomnál és a homlokom. Highlightert először nem akartam használni,de egy kis csillogás még itt is kell. Az arccsontom felsőrészére,a szemöldököm alá és a belsőszemzugba került belőle.

 

Összességében tekintve én még sötétebbre csináltam volna a szemet,de nem akarok eltántorítani senkit,így kicsit visszafogtam magam .

wp_20160422_18_10_07_selfie_2.jpg

wp_20160422_18_11_02_pro.jpg

Termékek,amiket az elkészítéshez használtam:

 

Szemöldök

Freedom Pro Brow Pomade - Medium Brown 

Maybelline Brow Drama - Dark Brown

 

Szem

L.A. Girl PRO conceal - Porcelain

Makeup Revolution Iconic Pro 3 - a legelső szín a palettában,nincs neve azt hiszem.

Makeup Revolution Eyeliner - Iconic Brown

Makeup Revolution Affirmation paletta - Time (sötétebb barna) , Hope (cappucino barna) 

Makeup Revolution New-trals vs. Neutrals - Tone, ez azaz egészen pici bordó

Makeup Revolution Eyeliner- Black

Rimmel Lash Accelerator spirál

 

Arc

Rimmel Lasting Finish 25 HR - Light Porcelain

Astor Anti Shine Mattitude - Transparent

Makeup Revoliton Ultra Contour - az első barna szín az alsó sorban,noname.

Makeup Revolution Iconic- Smoulder , highlighter

 

Nézzetek be a blog Facebook oldalára is,minden nap van valami szösszenet :)

 

Remélem ezt is szerettétek és hasznos volt Számotokra.

 

Köszönöm,és legközelebb újra itt! :)

 

U.I.: igen,a valóságban is ilyen fehér vagyok,és nem, nem akarok napozni.

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr628655666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása