BeautyOnBudget by Gabriella

Budget beauty az én értelmezésemben.

2016. május 25. - Szépvölgyi Gabi

Olyan érzésem van,mintha rossz helyen lennék. Mostanában kétféle blog jön velem szembe,azokon kívül,amiket rendszeresen olvasok: high-end márkák imádata és hype-olása vagy a "túlsokadik" Balea meg Rossmann termékek tesztje. 

Valahol úgy érzem van egy középút.

Remélem a bejegyzés végére megértitek,amiről beszélek.

Amikor azt mondom,hogy egy budget jellegű blogot próbálok vezetni,az első,amit gondolnak,hogy biztosan a "túlsokadik" 300 forintos highlighter-ről írok én is. De nem. Nem azért,mert ezek a dolgok nem működhetnek jól,nem azért mert hadjáratozom a drogériák ellen,nem azért mert utálom a high-end márkákat ,hanem azt hiszem én teljesen másképp értelmezem a mai magyar valóság drogériás és high-end kínálatát.

img_0549.jpg

Úgy vélem,hogy a legtöbbször azzal spórolhatunk,ha kicsit többet fizetünk érte. Értem ezt úgy,hogy amikor konkrétan a NYOLCADIK alapozót vettem meg a drogériából két héten belül,mert egyik sem volt jó,akkor úgy döntöttem,hogy ezt a rengeteg pénzt többször nem szeretném feleslegesen kidobni. Azért ezt hozom példának,mert az én rendkívül rossz bőrömhöz nagyon nehéz alapozót találni,és amit addig használtam nem éreztem már jónak. 

Na szóval ott álltam 8 alapozóval, a 2000 forintostól a 6000 forintosig és nem voltak jók. Annyira mérges voltam magamra...És akkor ott eldöntöttem,hogy inkább veszek egy drágább,jobb minőségű alapozót,ami elég kb fél évig,mint hogy ezt a rengeteg pénzt még egyszer feleslegesen kidobjam.

De például szempillaspirálból soha,soha,soha nem vennék 3000 forintnál drágábbat. Soha. Feleslegesnek érzem. Ráadásul visszatértem az essence csodás spiráljaihoz,amik 1000-2000 forint között mozognak és szerintem még jobban is működnek,mint a L'oReal spiráljai sokkal többért.

12a173adc12176f2930f7522a0121a74.jpg

Arcápolás terén írtam már Nektek a Soap&Glory termékekről. Ugye abban a posztba a 3 termék mindennel együtt kb 15.000 forint körül volt. Azért döntöttem amellett,hogy inkább ezeket rendelem meg Angliából,mert itt is két végletet látok : DM,Rossmann termékek vagy a netshopokból a 16 ezer forintos 10 ml-s hámlasztók.A drogéra polcain is vannak jó termékek,én például a Himalaya csodákat ott találtam és nagyon beváltak. De más,hatékony probléma kezelő termékeket nem tudnék felmutatni,pedig az elmúlt 3 év alatt többet költöttem mindenféle "csodaszerre",mint mondjuk ruhára...

 

450776714.jpg

233011734.jpg

210690160.jpg

Tudjátok,hogy én odavagyok a Makeup Revolution és a Freedom termékekért. Abban az ár-érték arányban,amiben ezek a termékek mozognak verhetetlenek részemről.  De a sokadik mono szemhéjpúdert nem venném meg a DM-ből 1000 forintért. Inkább keresgélek a paletták között,és megveszek egy 12 darabos palettát,amiben olyan színek vannak,amiket használni is fogok,de nincs is meg másik 6 palettában.

Nehéz dolog ez,sokszor én is találok gyöngyszemeket a drogériákban,amiket hazavinnék,de nem teszem,mert látom rajta,hogy plusz 200 forintért,meg egy kis interneten való keresgélésért jobbat kapok.Szörnyen utálom,amikor valamit megveszek és ki kell dobnom mert egyszerűen alkalmatlan a használatra.

38095_0.jpg

A ColourPop termékeket például mindig is ki akartam próbálni,és végül azért szántam rá magam a rendelésre,mert itthon nem találtam olyan zselés,színes tusokat és matt rúzsokat,amikért szívesen kiadtam volna egy kicsivel több pénzt. Egy ColourPop rúzs és/vagy zselés tus 6 dollár ( kb 1680 HUF). Ha osztok-szorzok ezzel akkor is jobban járok,mint a kínai nénitől  vásárolt cuccal,vagy mintha vennék a MAC-ben 7000-ért.

 

Nem akarok ezzel bántani senkit,csak úgy érzem,hogy a budget az én értelmezésemben nem a "vegyünk meg mindent,ami a legolcsóbb" dolog. Azzal meg egyébként a világból ki lehet kergetni,amikor valaki azt mondja,hogy csak is és kizárólag high-end termékekkel lehet szépen sminkelni. OKÉ.

 

Összességében: lehet néha érdemes kicsit több pénzt és időt belefektetni a vásárlásba és nem megvenni a sokadik sz*rt,amiről tudjuk,hogy nem lesz jó,DE nem kell egyből a MAC-be rohanni sem,a kettő között is vannak fantasztikus alternatívák.

Ennek kapcsán jött létre/jönnek létre  például az importos bejegyzések is. 3 csomag van úton,amiket szeretnék megmutatni Nektek,ha ideértek.

Remélem értitek,amit próbáltam indulatmentesen elmagyarázni Nektek.

Ti hogy álltok ezzel a dologgal? Mi az,amit szívesebben vesztek meg? Vannak olyan termékek,amikre ti sem vagytok hajlandóak sok pénzt kiadni?

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr1008747236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása