BeautyOnBudget by Gabriella

Megbántam,hogy megvettem #1

2016. június 19. - Szépvölgyi Gabi

Egy ideje már gyűlnek nálam olyan termékek,amiket nem tudok használni. Mérgelődöm is sokszor,hogy feleslegesen költöttem rájuk pénzt.Lesz,amit kidobok,lesz,amit tovább adok.
Nézzük,mitől válok meg ma!

 

 

wp_20160619_001.jpg

 

 

Catrice Prime and Fine Anti-Red Base, 1399 HUF

Ez egy zöld primer,ami állítólag hosszantartó,hidratáló és megszűnteti a pirosságot. Egyiket sem tapasztaltam,ellenben az egész arcom SZÜRKE lett tőle... A Müllerben vettem még decemberben. Nem tudom miért leszek tőle szürke,de annyira használhatatlan,hogy ha lealapozom az arcom,akkor is átüt. Ha csak egy kis területre kenem fel,mondjuk csak egy pattanásra,akkor csak ott lesz szürke az arcom. Rettenetes részemről.
Ez a kukában fog landolni,nem tudom és nem is akarom továbbadni senkinek.

 

kuka1.jpg

 

Barry M Flawless Matte Finish alapozó, 3600 HUF

Olajmentes,szuper eldolgozhatóságot ígérő, hidratáló alapozó.
Nem,egyik sem. Olyan zsíros lett tőle egy óra múlva a bőröm,mint más alapozóktól SOHA. Eldolgozni sem ecsettel,sem vizes szivaccsal nem egyszerű. Nem fed szépen. És az ígért szín helyett,egy olyan bézs árnyalatot kaptam...na mindegy.
Neki nem tudom még,hogy mi lesz a sorsa,lehet továbbadom valakinek,hátha másnak jó lesz.

 

kuka2.jpg

 

I <3 Makeup I Am Flwaless alapozó, 1290 HUF

Szuper fedést,jól építhetőséget és nagyon hosszantartó tartósságot ígér a csomagolás. Nagyon sűrű,eldolgozhatatlan,két régetben konkrétan undorító és nagyon zsírosodik tőle a bőröm. Nem,nem,nem. A legvilágosabb árnyalat konkrétan SÁRGA.Más alapozókkal képtelen együttműködni,nem lehet rendesen keverni semmivel.
Nem fogom odaadni senkinek,kukába kerül.

 

kuka3.jpg

 

L' oReal False Lash Superstar szempillaspirál, 4600 HUF

Bevallom ennyi pénzért,valami szuper dologra számítottam. Ez a siprál az oka annak,hogy nem veszek már drága spirálokat. Egy éve vettem,így a szavatossága sem a legjobb már,de kb 10 hónapja hozzá sem nyúltam.
Kétvégű,az egyik felében egy alapozó van,a másik felében van a festék. Nem tudom,hogy a kefe,vagy a beltartalom az oka,de olyan csomós lesz tőle a szempillám egy rétegben is,hogy utána nem tudom szétszedni. Nekem sűrű,de rövid szempilláim vannak,lehet ez a probléma forrása. Nem tudom eldönteni,hogy miért nem működik,nekem nem jó.
Kukában fogja végezni. Pedig ha előbb eszembe jut,továbbadhattam volna anyukámnak.

 

kuka4.jpg

 

Maybelline The Falsies Push Up Drama, 2500 HUF

Hát... itt is a kefe lesz a hibás. Nem az én sűrű pilláimhoz találták ki. Ami érdekes,mert az ilyen kefével felszerelt spirálok eddig beválltak. Összeragad a szempillám,két rétegben ugyan hosszabb lesz,de nem éri meg szenvedni vele.Egy hónapja vettem,így őt tovább fogom adni anyukámnak.

 

kuka5.jpg

 

Swiss O-Par Frottee száraz sampon, 1000 HUF

Ezt kényszerből vettem meg kb 2 hónappal ezelőtt,mert a Balea szárazsampon,amit használok nem volt a dm-ben. Kétszer használtam,a fele hiányzik belőle,de nem csinált semmit a hajammal. Megszoktam a Baleanál,hogy befújás után még 3 napig nem kell hajat mosnom,olyan,mintha akkor mostam volna meg. Ezzel befújtam,reggel zsírosabb volt a hajam,mint este,amikor befújtam. Hát hagyjuk.
A kukába távozik,nem fogom tartogatni.

 

wp_20160619_037.jpg

 

Balea Trend It Up Crazy Vanilla Volumen Púder, 560 HUF

Alapvetően kedvelem a Balea termékeket,ezt a Trend It Up hajravaló termékcsaládot is nagyon szeretem,de ez a púder nem jött át ebben az erős mezőnyben. Azért vettem,mert nem akartam telefújni hajlakkal a hajtövem,amikor mondjuk negyedik nap már elég lapos a göndör hajam is,mert elalszom. Gondoltam milyen jó lesz,majd nem fog ragadni,meg nem kell tupírozni. Ahha...gondoltam. A hajtövekhez kell szórni,aztán eldörzsölni. Gondolom a meleg hatására megolvad,ragad és kifésülhetetlenül kócos leszek tőle. Feladtam, háromszor használtam,nem nekem találták ki.
Kukában végzi.

 

kuka6.jpg

 

Nektek milyen termékek okoztak csalódást az utóbbi időben? Volt olyan,amit legszívesebben földhöz vágtatok volna,hogy "na,ennyi pénzért működnie kell!!!" ?

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr958822064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása