BeautyOnBudget by Gabriella

Hétköznapi: hajmizéria,arcápolás,szemöldökszedés

2016. április 20. - Szépvölgyi Gabi

Sziasztok drágák,

ma a mindennapi arcápolási rutinomról, az oroszlán sörényemmel vívott harcban segítőtársaimról és a szemöldök gyantázásról szeretnék Veletek megosztani néhány dolgot. Szösszenet lesz csak :)

 

page.jpg

Ezek azok a szépségápolási termékek,amiket a legtöbbet használom a héten. A Soap&Glory termékek kivételével mindent a DM-ben veszek. A Soap&Glory termékeket a Boots.com weboldalról rendeltem Angliából,nem volt olcsó tranzakció,de most úgy néz ki,hogy megéri. 

wp_20160420_011.jpg

A Himalaya termékeit nagyon szeretem,ezen a gélen kívül kétféle arcradírt használok még tőlük majdnem rendszeresen. Az egyik ugyanolyan barackmagos,mint ez,a másik pedig diós-almás. Isteniek. Ezt a gélt reggel-este egyaránt használom. Reggel ezzel mosom meg az arcom sminkelés előtt,este pedig ezzel mosom le a sminkem, majd amikor már mindent leszedtem,radíroztam,hámlasztottam akkor újra megmosom vele az arcom.

A Soap&Glory termékek közül kettőt használok minden második nap,az egyiket pedig hetente kétszer. A "the FAB PORE" egy miteszer eltávolító,pórustisztító,pakolásos dolog,15 percig hagyom az arcomon,aztán langyos vízzel mosom le,miközben dörzsölöm az arcom. Apró szemcsék vannak benne és isteni az illata,legalábbis szerintem.Mindig ez az első a sorban,ezt követi a "SCRUB YOUR NOSE",ami egy AHA hámlasztó. Kb 3 percig masszírozom az arcomba,2-5 perc között szoktam rajta hagyni,aztán lemosom. Nagy harcos,kevesebb akne és mitesszer jelentkezik az arcomon,mióta használom őket. A "NO CLOGS ALLOWED" szintén ilyen pórustisztító,hámlasztó,radírozó és megelőző egyben. Én nem érzek benne szemcséket,viszont vicces,ahogy változtatja a színét a víztől. Használat előtt felrázandó,aztán az emberlánya szépen bekeni vele az arcát,szétnyomkodja a darabkákat és már fel is melegedett a krém. Ez normális,ezt kell érezned. Aztán masszír,egy kis langyos víz a kézre (éppencsakhogynedveslegyen) és újra masszír..és akkor kék lesz. Én 5-10 percig csinálom ezt,aztán lemosom. 

 

wp_20160420_013.jpg

A szemöldököm kb 14 éves korom óta magamnak gyantázom. Vékonyra vágott gyantacsíkokkal oldom meg a kérdést,de csak egyszer megyek át rajta gyantával. Ami marad azt már csipesszel szoktam kiszedni,így nem lesz sebes/kiütéses a szemöldököm. Mikor mindent kitépkedtem (illetve mindent,amit látok) áttörlöm egy gyantázás utáni kendővel,aztán viszlát.

 

wp_20160420_014.jpg

A hajam,az oroszlán sörényem,a szénakazal a fejem tetején,ami külön életet él. Régebben iszonyat göndör hajam volt,ezt másfél év vörös/piros/lila festék kicsit visszaszorította,néha egészen egyenes. Pedig már megbarátkoztam a göndör hajjal. Körülbelül fél éve használom ezt a két sampont,abszolúte kedvenc lett mind kettő. Nagyon finom illatuk van, az Elseve-től olyan szépen fénylik a hajam,még akkor is,ha 5 hete nem festettem,mint semmi mástól. A Gliss Kur "Ultimate Repair" részemről 10/10. Az én hajam tényleg kevésbé töredezik mióta használom a sampont és a hajpakolást is,és olyan puha ,amilyen sosem volt. Az "Ultimate Resist" spray egész új szerzemény de meg vagyok elégedve vele,újraveszem,ha elfogy. És amikor szép göndör hajat szeretnék,akkor jön a segítségemre a Balea "Salz Spray". Teszi a dolgát,meghatározhatatlan gyümölcsös illata van,nem ragad össze tőle a hajam,nem szárítja ki...szóval meg vagyok elégedve vele.

 

Remélem hasznos volt Számotokra a mai szösszenet! :)

 

Köszönöm,hogy velem voltatok ma is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr248648056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása