BeautyOnBudget by Gabriella

L.A. Girl Pro Conceal korrektorok - szerintem.

2016. június 10. - Szépvölgyi Gabi

Az L.A. Girl korrektorok teljesen véletlenül kerültek hozzám.
Barangoltam ugyanis az e-Bay bugyraimban és egyszer csak megjelentek az oldalsó sávban, mint "ezek érdekelhetnek még Téged" termékek.
Érdekeltek is,lássuk mennyire!


Rákattintottam a képre és elkezdtem nézegetni. Emlékeimben derengett,hogy rengeteg videóban láttam akkor tájt és az Instagram is televolt vele.
Utána néztem egy kicsit jobban és mivel egész jónak találtam az árát is és a véleményeket is róla, megrendeltem.
A 6 darabos csomag színeit én válogattam össze, így a következő színek voltak a borítékban : 

  • GC969 Porcelain - 3 darab
  • GC990 Narancssárga - szemalatti karikákra , 1 darab
  • GC992 Zöld - kipirosodásra , 1 darab
  • GC987 Beautiful Bronze - kontúrozni , 1 darab

 

A csomag március elején érkezett meg hozzám, azóta nem sikerült elhasználni az első kibontott Porcelain korrektort,pedig mindennap használom.

Kiszerelését tekintve 8 grammnyi iszonyatosan krémes terméket találunk egy mini fogkrémes tubusban,aminek ecset van a végén. Legalábbis nekem ez jutott róla eszembe.
A tartalma a tubusnak tényleg nagyon krémes,kifejezetten kedvelem az állagát,a kefe jól használható felvitelre,de eldogozni ne akarjatok vele.
A termékek állatkísérlet mentesek,ami nálam plusz pont.

 wp_20160610_013.jpg


Ahogy én használom

Szemhéjra : 

Szemhéjpúder alapként szoktam használni és tökéletes. Annyi szemhéjpúder alappal próbálkoztam feleslegesen... Mindig összegyűlt valahol a ráncokban,elcsúszott,lefolyt,elmaszatolódott.
Amikor ezek megérkeztek kíváncsiságból kipróbáltam én is,hogy milyen alapnak és nagyon bevált.
Kinyomok belőle egy kicsit, az  ecsettel szétkenem teljesen és a blenderrel eldolgozom. Púderrel fixálom,aztán mehet rá,aminek mennie kell.

Szem alá:

A szemem alá mostanában nem teszek korrektor,nem kívánom. Viszont ha óriási bőröndök alakulnak ki a többnapos kialvatlanságtól és hosszú munkanapoktól akkor előszeretettel használom a narancssárgát és a Porcelaint. Vigyázni kell a sárgával,mert nagyon durva színe van. Nagyon,nagyon,nagyon kevés elég belőle. Amikor felkentem akkor jöhet rá a Porcelain,de gyorsan kell csinálni,különben mehet a levesbe,mert konkrétan megköt az ember arcán,ha nem igyekszik.
Természetesen a Porcelaint önmagában is szoktam használni,ha nem olyan vészes a helyzet. Viszont nem világosabb a bőrömnél,így ha "full sminket" készítek,akkor világosítás céljából nekem nem annyira jó,de önmagában megteszi a karikák eltüntetését.

wp_20160610_006.jpg

 

Arcra:

Szerencsére mostanában a zöldet egyáltalán nem kell használnom,mert egyre szebb a bőröm és egyre kevesebb a csúnya,gyulladt pirosság rajta. Viszont a szisztéma ugyanaz,mint a narancssárgánál. Nagyon kevés elég és nagyon gyorsan el kell dolgozni. A zöld különben a legjobb zöld,amit eddig próbáltam. Tényleg kiüti a pirosságot,nem úgy,mint mondjuk az alverde zöld korrektora.
A Porcelain itt is joker,ugyan is sokszor csak az alapozó fölé kerül belőle egy kevés ott,ahol mondjuk sebes az arcom. Illetve a szemöldököm is ezzel szoktam megigazítani, de a tusvonal kijavítására is tökéletes az ecsetes feje miatt.
A Beautiful Bronze árnyalat egyelőre parkolópályás,ugyan is a krémkontúr még mindig nem az én terepen,de nem adom fel!

 

 wp_20160610_017.jpg

Rendelés: 

eBay: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=la+girl+pro+conceal&rt=nc&LH_BIN=1

Beautybay: http://www.beautybay.com/cosmetics/lagirl/proconcealhdhighdefinitionconcealer/

Nyilván,ha eBay-ről rendeljük olcsóbb lesz,de ugye ezeket Kínából nem tudjátok megrendelni,az összes az USA-ból érkezik szinte. Egy-kettő van,amint Ausztráliából küldenek,de mindkét esetben a szállítási költséget is hozzá kell számolni.
Beautybay-ről talán azoknak érdemes,akik nem bíznak az eBay eredetiségében,pedig ezek,legalábbis,amik nekem jöttek eredetiek.

 

Összetevők pedig KrémMániáról

kepkivagas1.JPG

Vannak benne olyan dolgok,amik miatt tudom,hogy sokan nemet mondanak majd rá,részemről annyira nem tartom vészesnek. Vannak ennél csúnyább termékek a hazai drogéria polcain.

 

A képek természetes fényben,vaku nélkül készültek.

Mit gondoltok? Szerintem érdemes egy esélyt adni nekik,írjátok meg,ha megrendelitek,kíváncsi vagyok rá,hogy Nektek hogy válik majd be! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr558793248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása