BeautyOnBudget by Gabriella

Real Techniques sminkszivacs és a beautyblender harca

2016. június 14. - Szépvölgyi Gabi

Az elmúlt években rengeteget szenvedtem az alapozó felvitelével. Miután meguntam a több éves harcot az ecsetekkel elkezdtem szivacsokat keresgélni.
Kettőt szeretnék kiemelni a sok kínlódással teli próbálgatásokból.
Nézzük,melyik hogy vált be!

wp_20160613_026.jpg

Real Techniques Complexion Sponge

Az RT szivacsokról általánosságban: nagyon lutri,hogy milyet fogsz ki.
Értem ezt úgy,hogy az elmúlt 2 évben,mióta használom voltak nagyon jó és nagyon rossz darabok a kezemben.
Mindegyiket rendeltem a rózsaszín pandás webshopból.
Vannak olyan darabok,amik egyszerűen használhatatlanok vizesen,mert az összes alapozót beszívják. Aztán beleköt az alapozó,mert nem lehet rendesen kimosni belőle még hiper-szuper tisztítókkal sem. Természetesen az a része,amibe belekötött az alapozó megkeményedik,aztán amikor mosod darabokra törik.
De ott van a másik véglet,amikor teljesen jól működik vizesen,nem köt bele semmi,nem szívja be az alapozót és nem törik darabokra...egy ideig. De egyébként két hónap után ezek is egyik pillanatról a másikra szétrepednek. Nem értem a jelenség lényegét,próbálkoztam mindenféle dologgal mosni őket és nem tudok rájönni,hogy miért csinálják ezt.
Egyébként meg a formáját szeretem. A lapos felével nagyon szépen el lehet dolgozni az alapozót, és a hegyes vége is szuperül működik. Csücskösebb,mint a beautyblender így részemről ezzel könnyebben elérem a nehezen alapozható területek. A színét nem ereszti látványosan,persze kb 1 hónap után lehet látni,hogy megfakult,de mivel narancssárga így mosásnál nem feltűnő számomra. Nyilván szerencsések vagyunk,ha megéli a szivacsunk az 1 hónapot,a fent említett lutri miatt.
A Pandás webshopban 1890 forint az ára, a két darabos pedig 4390 forint. Plusz 610 forint egyébként három önálló darabot vehetnénk,tehát nem értem,hogy miért kerül 4390 forintba a két darab,de ez megint az én naivságom.

 

wp_20160613_012.jpg

wp_20160613_016.jpg

 

Beautyblender Pro

Az original beautyblender-ben szerintem nem igen lehet csalódni. Városi legendák szólnak arról,hogy az eredeti rózsaszín ereszti a színét és megfakul,illetve,hogy nem feltétlenül jön ki belőle az alapozó.
Mivel én émelygek a rózsaszín dolgoktól,így eszembe sem jutott az Classic-ot megvenni. Így a választásom a Pro-ra esett. Ezt adták ajándékba a Kat Von D alapozóhoz. De egyébként is ezt vettem volna meg. 
Ez a fekete kiadás, a fényképek alapján csak színében tér el a Calssic-tól vagy a Royal-tól. A Pure kiadását pedig érzékeny bőrre találták ki,ugyanis nincs benne semmilyen színező anyag. Aztán ott vannak még a minik,hivatalos nevük micro.mini. Ezeket nem próbáltam,de mindenképpen kifogom próbálni.
A blender-t tilos szárazon használni,használat előtt be kell vizezni. A víz hatására kb háromszor akkorára dagad,mint az eredeti állapota. Használat után is kimosom,aztán szépen hagyom megszáradni és összetöpörödni. Az a helyzet,hogy a fekete egyáltalán nem szívja magába az alapozókat,minden kijön belőle egyszerű,sima vízzel is.
Nekem az a része nem működik a dolognak,hogy a nagyobbik felével (az aljával,ha úgy tetszik)  vigyem fel az alapozót,így az oldalával szoktam eldolgozni.
Az oldalával beleütögetem a bőrömbe az alapozót és mivel elég hosszú és széles így nem is tart sokáig,illetve a csücsök pozíciója miatt egyből hozzáférek az eldugott terepekhez is.
Részemről meg vagyok elégedve vele,sőt,mondhatni szerelem volt első látásra.
Biztosan újraveszem,mert az alapozó felvitelére allergiás vagyok,nekem megér ennyi pénzt,hogy normálisan és idegbaj mentesen tudjam eldolgozni.
Most már a Pandás webshopból is rendelhető,ott 5890 forint a fekete.
De a beautyblender.hu egy létező weboldal,ahol az összes termékről olvashattok bővebben és meg is vehetitek.
A "vásárlás" gombra kattintva azonban átnavigál minket egy másik oldalra,ahol 5300 forintért lehet miénk a blender.

 

wp_20160613_006.jpg

wp_20160613_024.jpg

 

Összességében részemről:

Az RT szivacs árát tekintve abszolúte budget. Hozzászámolva azonban a lutrira vásárlás lehetőségét,már korántsem tűnik annyira olcsónak. Ellenben mellette szól a formája. Nekem egyszerűen jobban kézre áll. Viszont ez nem akkora előny a részéről,hogy megérje a szenvedést. Ráadásul, ha két hetente/havonta újra kell vásárolnom akkor az sem túl gazdaságos.
A blender-nek fura a formája. Nekem. Nem vagyok még hozzászokva, de a minőségével és a végeredménnyel meggyőzött. Mellesleg nem hátrány,hogy nem ragad bele az alapozó. Sőt.
Így sajnos ezt a csatát nálam a blender nyerte.

 

wp_20160613_002.jpg


Képek a Google képkeresőjéből

 

 


Mindenki döntse el magában,hogy melyik és hogyan éri meg Neki.
Írjátok meg nekem,hogy Ti melyiket választanátok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr448793254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása