BeautyOnBudget by Gabriella

Dorothy-díjat kaptam!

Tanácstalan vagyok.

2016. május 27. - Szépvölgyi Gabi

 

 

dorothydij.png

 

Vasárnap jött a hír,hogy Nikitől megörököltem a Dorothy-díjat. Kiugrottam a bőrömből örömömben. Nagy dolog ez nekem, 2 hónapja próbálgatom magam a blogolásban,erre kapok egy díjat. Anyám! Ezúton is szeretném megköszönni Neki a lehetőséget! :) 

Természetesen nem csak megkapjuk ezt a díjat,és örülünk magunknak,mint majom a farkának. Vannak dolgok,amiknek eleget kell tenni,íme:

1. Köszönd meg a díjat és jelöld meg, kitől kaptad!
2. Olvasd el díjazód blogját!
3. Írj 12 dolgot a díjazódról/blogjáról!
4. Írj 12 dolgot magadról!
5. Válaszolj a feltett kérdésekre!
6. Írj kommentet a díjazód blogján egy bejegyzéshez. 
7. Cseréljetek linket!
8. Jelölj 12 embert a díjra!
9. Tegyél fel 12 kérdést a jelöltjeidnek!
 

Nikiről:

1.  9 éve él Bécsben.
2.  Sminkes/sminkoktatói végzettsége van. (Wáááóóó!)
3.  Van egy rettentő édes angol bulldogja.
4.  A Kiko Milani-nál dolgozik.
5.  Gyűjti a folyékony rúzsokat,úgy vettem észre,hogy a mattok a kedvencei.
6.  Van egy Star Wars idézetes tetkó a karján. (Vagány,imádom a Star Wars-t!)
7.  Ő is próbál minél kevesebb olyan terméket használni,amiket állatokon tesztelnek.
8.  Azt hiszem imádja a Milani termékeit.
9.  Ritkán eszik fagyit,ami számomra hihetetlen.
10. Mindig fázik,erre meg nagyon irigy vagyok.
11. Kathleenlights a kedvenc bloggere/vloggere.
12. Rendszeresen ír a Pixiboxokról és a Glossyboxokról is.

Rólam:

1.  Utálom a nyarat és a meleget.
2.  Imádom a fagyit.
3.  Van egy nyuszim,Winstonnak hívják.
4.  Természetesen göndör a hajam.NAGYON.GÖNDÖR.
5.  Az eredeti hajszínem barna, lassan 2 éve vagyok teljesen vörös/piros/lila hajú.
6.  Műkörmöm van és imádom a magassarkú cipőket.
7.  Túl széles a vállam,ami nagyon zavar.
8.  Soha életemben nem voltam vékony.
9.  Utálom a rózsaszín dolgokat,meg úgy magát a színt.
10. Gyűjtöm a bizsukat és órákat.
11. Képes vagyok sorozatfüggővé válni.
12. Imádom a metál zenét. Igen,a metál zenét. Nem,mást nem igazán hallgatok.

11248959_1155351601148749_1477316312294291440_n.jpg

1. Hogyan és miért kezdted el a blogodat?

Terápiás jelleggel. Nagyon ki voltam bukva a munkám miatt leginkább...Kellett valami,ami megnyugtat,ami közben olyan dolgokról írhatok/beszélhetek,amiket nem sok mindenkivel tudok megbeszélni a környezetemben és kezdenem kellett valamit azzal a rengeteg cuccal,amit kitartóan összegyűjtögettem.
Aztán egyszer megcsináltam a tulipán sárga sminkem első változatát és csak szerettem volna megosztani másokkal is kicsit részletesebben. És elkezdtem írni.
Eleinte úgy voltam vele,hogy lehet még sem kéne blogolnom,mert "jajjj milyen szuper blogok vannak", vagy "áááh,én ezt úgy sem tudom..." Aztán olyan blogok jöttek velem szembe,amik arra késztettek,hogy mégis csak csináljam. 

2. Van valamilyen álmod a blogoddal kapcsolatban, amit el szeretnél érni?

Van,több időt szeretnék ráfordítani. Nagyon igyekszem,hogy ezt megteremthessem magamnak,és többször írhassak,mert jótékony hatással van az egész életemre a blog.

3. Van kedvenc beauty márkád?

Szeretem a MUR és Freedom termékeket,de nem mindegyiket. Tényleg odavagyok a többségükért,de nem kiáltanám ki kedvencnek őket. Most tesztelés alatt áll Kat Von D Lock It alapozója és tervezek még sok-sok terméket vásárolni a kollekcióból,de mivel ezek csak tervek és tesztek,őt sem kiáltanám ki nyertesnek.

4. Mi volt a legnagyobb csalódásod arcápolási termékkel kapcsolatban?

Úristen,erről könyvet írhatnék. De a legjobban azokat az agyon hypeolt cuccokat utálom,amiktől csak rosszabb lesz a bőröm és egy vagyonba kerültek. Jártam így vitaminnal,krémmel,maszkkal meg a mitesszer eltávolító csodákkal...

5. High end vagy Low budget?

Is-is. Ahogy az előző bejegyzésben kifejtettem valahol középúton.

6. Milyen a bőrtípusod?

Rettenetes. Könnyen ráncosodik,már most is... Zsíros,tág pórusaim vannak,gyulladásra hajlamos,bár inkább mitesszereim vannak. Sok. Nagyon sok.

tael8x-i.jpg

7. Kávé vagy tea?

KÁVÉ,kávé,kávé. Koffeint vénásan.

8. Gondolkodtál már videózáson?

Gondolkoztam,és reményeim szerint lassan el is készül az első. :)

 

when-your-makeup-is-on-fleek-and-someone-tries-to-2484167.png

 

Tanácstalanságom tárgya, pedig az,hogy 12 blogger nem tudnék megjelölni,akkor sem ha pisztolyt tartanak a fejemhez...és azok,akiknek szívesen tovább adnám a díjat már kaptak. Még egyszer nem szeretném tovább adni Nekik.
Nagyon kitartóan kerestem egész héten,elég sok blogot olvastam végig,de valahogy nem volt meg a szikra,így a továbbadás lehetőségét egy kicsit halasztanám. Lehet,hogy holnap megszülöm a döntést,de lehet,hogy majd félév múlva találok valakit... Nem tudom.

Ne haragudjatok rám e miatt,most sem áll szándékomban megbántani senkit ezzel.


Nektek van kedvenc bloggeretek,aki még nem kapott Dorothy-díjat?
Esetleg olyan,akiről úgy gondolnátok,hogy szeretném,amit csinál?
Segítsetek egy kicsit,hátha együtt meglesz,akinek továbbadhatom! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyonbudget.blog.hu/api/trackback/id/tr658752682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása